Založ si blog

Oláskanie

Žila raz jedna krásna dievčina

Ako sa voláš ?

Onanka riečila

Smutné oči čierne mala

Rada by ich vyplakala

 

Kde si, čo si šuhaj môj ?

Chýbaš mi už  ako soľ

Až jedného dňa nečakane

Zjavil sa Onko nečakave

 

Čí si, čí si chlapec môj?

To som ja tvoj Onanko

Pustili sa do seba ako diví

Ako to už býva v tejto chvíli

Onko Onka onkali

Omdlievali onkalili

  

Honko Hanka Henka Hunka

Zuzka Janka Jožko Fenka

Hopsali si huhlali

Hononulu si rozdávali

A čo bolo potom ?

O láske až potom

Dvojitá vášne horúčka

Bejby, Onanečko a Onanečka.

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

20.09.2010

Uz je to sedem rokov co som ju naozaj stretol bavili sme sa dobre na prvy pohlad ladil nam spolu kazdy vohlad od prveho usmevu az do posledneho usvitu veseli hravi hanblivi pomali ale neustale skvele zohrati tancovali spievali smiali sme sa do rana a kazda pritomnost nam bola vitana po kratkej chvilke na lavicke venoval som sa ti v chatke na chodbicke pri bare sme vzdy v prvom rade a jedine co [...]

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26476x
Priemerná čítanosť článkov: 1393x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy