Založ si blog

Čakáreň

Čakám presne každý večer

Ako ten pes, čo vždy breše

Čakám smutno, odovzdane

Kedy to už na mňa spadne

 

Čakám pevne, každý deň

Chcem ostať, prekvapený len

Nielen tým čo smiem

S každým snom, čo viem

V živote len bdiem

 

Kohút čo len kikiríka

Nezobudí vo mne býka

Nezovrie mi krv

Besnotu mám furt

 

Čas si len tak tíško plynie

Vietor ďalej jemne vanie

Neotočí prúd

Čakám zase furt

 

Čakám, čakám na vzkriesenie

Veď sľubujú morky perie

Čakám, čakám ticho buď

Nech nevyplašíš

Svetlo tmu.

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

20.09.2010

Uz je to sedem rokov co som ju naozaj stretol bavili sme sa dobre na prvy pohlad ladil nam spolu kazdy vohlad od prveho usmevu az do posledneho usvitu veseli hravi hanblivi pomali ale neustale skvele zohrati tancovali spievali smiali sme sa do rana a kazda pritomnost nam bola vitana po kratkej chvilke na lavicke venoval som sa ti v chatke na chodbicke pri bare sme vzdy v prvom rade a jedine co [...]

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

Kim Jo-džong

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 27015x
Priemerná čítanosť článkov: 1422x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy