Založ si blog

Archív: máj, 2010

Vlastizrad

Zradil som otca mamu sestru brata odletel som za mlaku robit kata vsetkych mojich duse blizkych zanechal som na pospas osudu a rozbehol som sa hlavou do muru babkine piatkove kolace ostali sa valat po kave na trave primestsky lokalny tyzdennik vymenil som za anglicky prizernik zradil som Tatry polia Jastraby opustil som i Vase pohlady drahe moje lasky uz nechodim na vohlady stratil som svoj […]

Pokračovanie článku

Hruška

Smutné oči míňam denne Sem tam je mi z toho biedne Čo keď sa celkom vyplačú Kde nájdem slzu neslanú Veselosť je jednoduchá Stačí poštekliť si telom ducha Ale smútok poctivý je Hlbokejší než studňa v hore Každým dňom načrieva sa I keď nie vždy vyleje sa Hromadí sa hromadí Zábrany jej nevadí Zbieram jemne poctivo Emócie i pod vplyvom Aj tak sa raz […]

Pokračovanie článku

2009

Keď sa na vás zrazu lepí Neodplaší ju ani sto detí Lepkavejšia ako sopeľ Nestratí sa ani v šope Vernosť je jej sloboda Vždy dotiahne do cieľa Párkrát spadne obrátene Preletuje čierne perie Občas melie občas čučí Nevyhluší ju ani zvuk smetí Celá čierna bez tieňa Srdce i bez kameňa Búši, vyje, lomcuje Aj dobrých ošacuje Tragédie i nešťastníka Nikoho […]

Pokračovanie článku

Omáre

Bzučí, bzučí okolo Nasať sa chce naplno Šteklí čosi na ruke Hľadá miesto vpichuje Žalúdok mu exploduje Stačí chvíľu už je plný Necíti v tom žiadnej viny Komárisko oblietavý Plná nádrž jasne velí Už sa radšej chytím steny Prisajem sa je mi dobre Teraz sa mi dobre hovie Vstal som z mláky bez trupu Pijem čistú na suchu Celé ľudstvo sa ma bojí Oháňajú […]

Pokračovanie článku

Plameň

Pod orechom rastie tráva Dobre sa tam vysedáva Horí ohník, vonia dym Celý túžim splynúť s ním Večné svetlo pochytiť Bielo čierne musí byť Ktorú stranu uchopiť? Bez zla a zlata nieto dobra Kto vie čo si o tom myslí kobra Kým byť a kým nebyť? Proti prúdu sa obrátiť? Som kto som Pavúk, kosom Kôň i osol S nosom Cítim ohník Cítim perie Výkrik sa mi […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26478x
Priemerná čítanosť článkov: 1394x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy