Založ si blog

Archív: jún, 2010

I m not here

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Pokračovanie článku

Letidlo

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

Pokračovanie článku

From the Road

Zisiel som z cesty uz davno bludim iba pomedzi nevesty v najhorsom mam vzdy kusok stesti co drzi ma pod hladinou bez dna a kosti stratil som sa tu a som sam dialogy iba predstieram sem tam i predpieram nebavi ma bit sa do prs ani byt prvym tak co vcul som bezdomovec co byva v dome chodim na panske a kazdy vecer ciham zore moj zivot je pre mna atlantida neviem sa najst a temnota na mna vsade ciha […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26476x
Priemerná čítanosť článkov: 1393x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy