Založ si blog

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

Uz je to sedem rokov

co som ju naozaj stretol

bavili sme sa dobre na prvy pohlad

ladil nam spolu kazdy vohlad

od prveho usmevu

az do posledneho usvitu

veseli hravi hanblivi pomali

ale neustale skvele zohrati

tancovali spievali smiali sme sa do rana

a kazda pritomnost nam bola vitana

po kratkej chvilke na lavicke

venoval som sa ti v chatke na chodbicke

pri bare sme vzdy v prvom rade

a jedine co  vidiet v pare je ruka hore

no pan boh nas uchranil od seba

aby to bola nekonecna duhova nadhera

po siedmych rokoch si zavitala do mojho mesta

a nepytame sa aka bola cesta

oci hovoria iba chcem tancovat

nuz som vsetky sola nechal v tebe odohrat

ked praskla posledna struna

dotkla sa nas prva slina

a nedalo sa inak

tvoje pery nasli moje

a tvoja vona a xut urobili dojem

v tom prisla sprava z cisteho neba

ze asi bude velky lejak

utekame sa skryt do stanu

a kvapky srsia a rozduchavaju nasu palavu

ked zacalo sa blyskat

svojou aurou zacal som ta stiskat

po najneznejsom romantickom maratone

piatok trinasteho nikdy si sa neskoncil tak dobre

od vtedy som sa ozaj narodil

a co je to ten zivot pochopil

Laska a pokoj v dusi

ktory kym som s tebou

nic neprehlusi

odvtedy si nic nepamatam

ale viem ze nelietam sam.

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

From the Road

01.06.2010

Zisiel som z cesty uz davno bludim iba pomedzi nevesty v najhorsom mam vzdy kusok stesti co drzi ma pod hladinou bez dna a kosti stratil som sa tu a som sam dialogy iba predstieram sem tam i predpieram nebavi ma bit sa do prs ani byt prvym tak co vcul som bezdomovec co byva v dome chodim na panske a kazdy vecer ciham zore moj zivot je pre mna atlantida neviem sa najst a temnota na mna vsade ciha [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26876x
Priemerná čítanosť článkov: 1415x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy