Založ si blog

Plameň

Pod orechom rastie tráva

Dobre sa tam vysedáva

Horí ohník, vonia dym

Celý túžim splynúť s ním

Večné svetlo pochytiť

 

Bielo čierne musí byť

Ktorú stranu uchopiť?

Bez zla a zlata nieto dobra

Kto vie čo si o tom myslí kobra

 

Kým byť a kým nebyť?

Proti prúdu sa obrátiť?

Som kto som

Pavúk, kosom

Kôň i osol

S nosom

 

Cítim ohník

Cítim perie

Výkrik sa mi z hrdla

Derie

Kožky, čie ste, čie ste

Leťte, leťte

Melie.

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

20.09.2010

Uz je to sedem rokov co som ju naozaj stretol bavili sme sa dobre na prvy pohlad ladil nam spolu kazdy vohlad od prveho usmevu az do posledneho usvitu veseli hravi hanblivi pomali ale neustale skvele zohrati tancovali spievali smiali sme sa do rana a kazda pritomnost nam bola vitana po kratkej chvilke na lavicke venoval som sa ti v chatke na chodbicke pri bare sme vzdy v prvom rade a jedine co [...]

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26872x
Priemerná čítanosť článkov: 1414x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy