Založ si blog

Benátky na Dunaji

Čím ďalej menej je tej zeme

Hovorí stena stene

Tesno mi je úzko dusno

Cez okno vidím už iba hmlisto

 

Hrdlo zviera bezvedomie

Zas zubatá mi v duši tíško pradie

Betónový sivý odtieň

Lepí na mňa ďalší ortieľ

 

Pustite ma von

Kus prírody som

Posedávam na brehu

Chcem sa vliecť ako rieka

 

Byť v strehu stredu

Nezarmútiť žiadnu nehu

Dotýkať sa kameňov

Skalám čítať mudrcov

 

Ustlať si na tráve

Pri ohníku na mále

Čakať kým mesiac zobudí hviezdy

Nájsť sa v nich a splynúť celý

Od prírody vrelý.

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

20.09.2010

Uz je to sedem rokov co som ju naozaj stretol bavili sme sa dobre na prvy pohlad ladil nam spolu kazdy vohlad od prveho usmevu az do posledneho usvitu veseli hravi hanblivi pomali ale neustale skvele zohrati tancovali spievali smiali sme sa do rana a kazda pritomnost nam bola vitana po kratkej chvilke na lavicke venoval som sa ti v chatke na chodbicke pri bare sme vzdy v prvom rade a jedine co [...]

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26477x
Priemerná čítanosť článkov: 1394x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy