Založ si blog

Droga

Vôľa vôľa vôľa

Zmohla si ma celá

Bez teba nie som nik

Daj si už veď poradiť

Zmôž sa troška preboha

Nebuď zase nesvoja

Veď ty si jediná z vás

Ktorá ma máš

 

Líhaš v útrobách

Najvyšších skál

V najhlbších dutinách

Najväčších sál

Som s tebou vždy sám

Sebou a rád

 

Neopúšťaj ma už nikdy

Bojím sa že ťa už nenájdem

A zavraždí ma niť slín

 

Roztrhnuté putá

Strach sa valí dnuka

Už to vo mne puká

Depresia ty slabosť

Rakovina z teba kuká.

7 rokov v Clivote a Mesiac s ňou, s Máriou

20.09.2010

Uz je to sedem rokov co som ju naozaj stretol bavili sme sa dobre na prvy pohlad ladil nam spolu kazdy vohlad od prveho usmevu az do posledneho usvitu veseli hravi hanblivi pomali ale neustale skvele zohrati tancovali spievali smiali sme sa do rana a kazda pritomnost nam bola vitana po kratkej chvilke na lavicke venoval som sa ti v chatke na chodbicke pri bare sme vzdy v prvom rade a jedine co [...]

I m not here

14.06.2010

Rano si myslim ze som osol na obed posol k veceru chytam rosol a na noc som zase Shakespearom na ceste Bobom Dylanom a vo vlaku Jaro s Filipom so sluchadlami na usiach Hendrixom pri bare Jonym Cashom pred telkou Dostojevskym vciteni Van Goghom v poslani Kurtom Cobainom v milovani Picasom s hlasom i Chrisom Cornellom sem tami i Bohusom duchom a s nosom som kto som z bohom.

Letidlo

02.06.2010

Leti Leti vsetko leti pozbierajme vsetky deti polietajme po bale zviechajme sa na trave po kopcoch i sandale ide leto bude prima nebude nam v noci zima posadame na chodniky nebudu nam chybat smyky zapad slnka dusne okna uletime ani muza a s hviezdami v ociach budeme cakat nas sen zobudzanie za stebotu a hlasneho svetla rehotu leti leti vsetko leti kapor spliecha stromcek svieti.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 26888x
Priemerná čítanosť článkov: 1415x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy